Τελευταίο ( ως 27ο θέμα) της ημερήσιας διάταξης, ημέρα Τσικνοπέμπτη, μετά από οχτώμισι ώρες συνεδρίασης, αφού όλη η αντιπολίτευση εγγράφως είχε πιέσει ώστε να συζητηθεί το θέμα των διοδίων στο Περιφερειακό Συμβούλιο, και προφανώς κάτω από την δυναμική των γεγονότων που έχει δημιουργήσει το κίνημα για ελεύθερους από διόδια δρόμους, ο κ. Περιφερειάρχης εισηγήθηκε προφορικά την λήψη απόφασης προσπαθώντας να ισορροπήσει «στηριγμένος σε δύο βάρκες» να ικανοποιήσει το αίσθημα δικαίου των αγωνιζόμενων συμπολιτών μας, χωρίς όμως να θίξει τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων και την κυβερνητική πολιτική που έχει αποφασίσει να υπηρετήσει. Έτσι όμως:
· μπορεί να υιοθέτησε τα δευτερεύοντα αιτήματα της Ολοκλήρωσης του παράπλευρου και δευτερεύοντος εθνικού οδικού δικτύου και της Ελεύθερης διέλευσης με κάρτες στους κατοίκους των δήμων που διέρχεται η ΠΑΘΕ,
· μπορεί να υιοθέτησε την πρόταση της παράταξής μας να μην αποδεχτούμε νέους σταθμούς διοδίων στην επικράτεια της Περιφέρειας και ιδιαίτερα στην Εύβοια,
· μπορεί να έκφρασε την αντίθεσή του στην ποινικοποίηση των αγωνιζόμενων «δεν πληρώνω», θέματα σίγουρα θετικά
ταυτόχρονα όμως:
· αρνήθηκε να εκφραστεί η πολιτική συμπαράσταση του Περιφερειακού Συμβουλίου στο κίνημα ενάντια στα διόδια, και δεν δέχτηκε να συνδράμει νομικά τους όποιους πολίτες της Περιφέρειας μας διωχθούν ποινικά
· δεν υιοθέτησε το κύριο αίτημα για ελεύθερους χωρίς διόδια Εθνικούς δρόμους – περιουσία του Ελληνικού λαού-, που τους έχει πληρώσει στο δεκαπλάσιο της αξίας τους με τους υπέρογκους φόρους στα καύσιμα, στα τέλη κυκλοφορίας και συνολικά
· δεν τοποθετήθηκε στον απαράδεκτο τρόπο που παραδίδεται η κατασκευή των δρόμων στο ιδιωτικό κεφάλαιο και στο θέμα της μείωσης της τιμής των διοδίων
· αρνήθηκε να διεκδικήσει νομικά τις καθυστερήσεις στο παράπλευρο οδικό δίκτυο,
· υιοθέτησε ως δήθεν πιο δίκαιο τρόπο αυτόν των ηλεκτρονικών διοδίων, «δίδοντας πάσα» στην κυβέρνηση και υπονομεύοντας τον αγώνα του κινήματος ενάντια στα διόδια.
Έτσι όμως ο κ. Περιφερειάρχης αυτοακύρωσε τις όποιες θετικές προσεγγίσεις διατύπωσε στην εισήγησή του, αποδεικνύοντας πως το πραγματικό του κίνητρο δεν ήταν να συνδράμει στο δυνάμωμα του αγώνα για ελεύθερα διόδια, αλλά ο λαϊκισμός και ξεθύμασμά του.
Νάναι σίγουρος όμως πως δεν θα ξεμπερδέψει έτσι εύκολα με το ενοχλητικό κίνημα των διοδίων.